16 Şubat 2008 Cumartesi

Can Dostum




Can Dostum


Selamlar; Bu gün öncelikle yazıma bir teşekkür ile başlamak istiyorum. Pazar akşamlarının vaz geçilmezi SHOW TV.de saat 20.00 de yayına giren Can Dostum adlı Program yapımcılarına ve emeği geçen herkese,eğitmenlere,onları sahiplenen ünlülerimize ben ve çevrem adına teşekkür ediyorum.


Aldığım duyumlara göre büyükler ve çocuklar oldukça yoğun bir kitle hayranlıkla Can Dostumu izliyor.Onların eğitimlerini ve öğrendiklerini çok güzel bir şekilde sergilemelerini severek izliyor. Ben onları izlerken sevgilerini,dostluklarını sıcacık kalbimde hissdiyorum. Bazen nasılda şımarıyorlar,söyleneni yapmıyarak canlarının istediği yere koşuyorlar.Barınaklardan gelip hoşça vakit geçirmek, onları sevenlerle birlikte olmak,alkışlanmak, ödüllendirilmek onlarında hakkı değilmi?

Bu dostların bize ihtiyacı var,daha doğrusu bir Aileye,yuvaya ihtiyaçları var.Evimizde bakma olanağımız olmayabilir ama barınaklara giderek onlara sevgimizi gösterebiliriz ,barınaklara maddi olarak katkı yapabiliriz onların daha iyi şartlarda yaşaması için muhakak yapabileceklerimiz vardır.


Diyorum ki bu dostları yanlız bırakmıyalım,
CAN dostumu izleyelim bu tür programlar uzun zaman gündemde olsun yenileride eklensin.



Sevenleriniz çok olsun dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Türk Yemekleri

Türk Yemekleri
Selamlar,bloğumuzda Türk yemek kültürünü yansıtan yapımı oldukça kolay ve zevki yemek tariflerini bulabilirsiniz. 30 yılı aşkındır bir ev hanımı olarak edindiğim nacizane yemek yapımı tecrübelerimi bu blog aracılığı ile sizlerle paylaşmak istiyorum.